Divat

Hola BCN! 🇪🇸

Most kicsit élménybeszámolósra vettem a formát, de szerintem ez sokkal szórakoztatóbb lesz, mint az eddigi bejegyzéseim.  Ahogy a múltkor megígértem, most itt is van a barcelonai kirándulásunk kis története és persze a fantasztikus képek is hozzá. 😍

Ott kezdődik, hogy az éjszaka közepén indultunk Szegedről a reptérre, a szeretett golfunkkal, ami már lassan 30 éves, de bármilyen hihetetlen „tökéletesen” működik. Na, szóval megyünk-megyünk az autópályán, és egyszer csak elkezd iszonyatosan zörögni alattunk az autó, de nem kell megijedni, épségben felértünk a parkolóba. 🚗 Bár az is érdekes volt, mert elnéztem a térképet és még ott egy kicsit köröztünk mire megtaláltuk. 🗺️

A repülő úton hál’ isten minden rendben volt, mondjuk éppen történhetett is valami, csak mi végig aludtuk az utat, úgyhogy nem nagyon „voltunk ott”. 🛩️ Csodás napsütéses idő volt, mikor megérkeztünk Barcelonába, úgyhogy el is indultunk azonnal felfedezni a várost. „Atyaaa ég ez a város eszméletlenül menő”, hát nagyjából ez volt a reakciónk miután sétáltunk 100 métert a belvárosban. Szebbnél szebb épületek, hatalmas gyönyörű parkok szerte a városban és hát persze a februárban is nyüzsgő tengerpart. 🏖️ Sok helyen jártunk, már de megállapítottuk, hogy eddig Barcelona a No.1. 🇪🇸

Nyilván ellátogattunk a Güell parkba, megnéztük a varázslatos La Sagrada Famíliát, sétáltunk a La Ramblán és a híres La Boqueria piacra is betévedtünk, ahol igazi kókusz levet ihattam. 🥥 Természetesen egy-két üzlet sem maradhatott ki, de hát hihetetlen nagy akciók voltak, és ez egy elég jó indok ugyebár, a gond csak az volt, hogy hazafelé nem igazán fértem be a bőröndömbe. 👜🤷‍♀️

Ha már ott jártunk megkóstoltuk a helyi specialitásokat is, a quesadillas és a tacos teljesen rendben volt, na de a seafood paella…  na ott már voltak gondok.🌮🌯🥘 Szegény Levi szervezete nem nagyon akarta befogadni a tengeri herkentyűket és valószínű ezek után sem lesz a kedvence. A kis kirándulásunk legviccesebb része, hogy ezután már csak a magyaros ízeket kívántuk és hihetetlen, de találtunk egy magyar éttermet, ahol biztosra mentünk és a jól bevált gulyáslevest választottuk. 👱‍♀️❤️👱